نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4557
-
الف
+

خاطره بازی «آمیتاب بچن» و «رنبیر کاپور» در گذر زمان

«آمیتاب بچن» تصاویری از پشت صحنه نقش آفرینی خود در فلم «براهماسترا(Brahmastra)» را منتشر کرد.

به گزارش آی فیلم2، «آمیتاب بچن» بازیگر کهنه کار و مشهور سینمای هند به تازگی با نشر تصاویری از پشت صحنه جدیدترین فلم خود یعنی «براهماسترا(Brahmastra)»، «رنبیر کاپور» را تحسین کرد و او را «استعداد بزرگ» خطاب نمود.

«آمیتاب بچن» روز گذشته عکسی قدیمی از خودش و «رنبیر کاپور» که مربوط به فلم «(ajoba)اعجوبه» در سال 1990 میلادی است را در کنار جدیدترین عکسشان در فلم «براهماسترا(Brahmastra)» منتشر کرد و به نحوی سرعت گذر زمان را به تصویر کشید.

فلمبرداری فلم علمی تخیلی ماجراجویی «براهماسترا(Brahmastra)» به کارگردانی «آیان موکرجی» و به تهیه کنندگی یکی از مطرح ترین فلمسازان سینمای هند یعنی «کاران جوهر» آغاز شده است.

گفتنی است که «شاهرخ خان» بازیگر مشهور سینمای بالیوود بعد از یک سال دوری از دنیای سینما قرار است با حضور افتخاری در این فلم به سینما بازگردد.

از سوی دیگر به تازگی شنیده شده است که «رنویر سینگ» و «دیپیکا پادوکن» دو زوج هنرمند بالیوودی قرار است در فلم  «براهماسترا(Brahmastra)» به عنوان والدین «رنبیر کاپور» نقش آفرینی کنند.

با توجه به اینکه رنبیر در نقش «شیوا» والدین خود را در جوانی از دست می دهد بنابراین رنویر و دیپیکا، سن واقعی خود را در این فلم بازی می کنند البته هنوز سازندگان این موضوع را تایید نکرده اند.

تاکنون «آمیتاب بچن»، «رنبیر کاپور» و «آلیا بهات» در مقابل کمره رفته و مصروف نقش آفرینی می باشند.

فلم سینمایی «براهماسترا(Brahmastra)» قرار است در تاریخ 4 دسمبر 2020 میلادی در سینماهای جهان اکران شود.

م ح/ ح ح 

نظر شما
ارسال نظر